sábado, 5 de enero de 2013

Tercera entrada del taller de vídeo


Tercera entrada del taller de vídeo:

 

Com vaig comentar en les darreres entrades, tinc molt de material preparat pel taller de vídeo.  Com vaig dir, me vaig emocionar fent proves diferents amb el programa i investigant i crec que val la pena que ho vagi penjant tot.

He de dir que he tingut dificultats amb les imatges que he trobat per internet. Encara no sé per quina raó quan posava segons quines imatges, desapareixien...Aguantaven una estona, però després desapareixien...quedava el text, les transicions i els efectes d’imatge, però res de les imatges...
De vegades, sent una frustració....
 

Com me va passar això moltes vegades vaig optar per posar imatges meves...del meu fons d’imatges. He triat imatges de viatges, de llocs que conec, de sortides de sol, de dibuixos meus...així crec que és un poc més personal.

La música que he triat no és per atzar. Crec que la majoria de la gent, en línees generals, té por de la música clàssica avui dia. És una pena...perquè conèixer la música clàssica és conèixer la música en sí mateixa...Crec que hauríem de fer tot el que estigui en les nostres mans per que les noves generacions coneguin la música clàssica com a part imprescindible de la cultura.

Faig incidència en els punts forts del nostre projecte com grup, que són:

·        Aprendre anglès ( també altres llengües com part imprescindible d’una educació de qualitat).

·        Conèixer la música i totes les seves possibilitats educatives (La música són sensacions, sentiments, comunicació...és una manera d’expressar-se artísticament)

·        Aprendre a utilitzar les TIC (Com hem vist durant aquest curs, les TIC són fonamentals en el món educatiu d’avui dia...Hem d’aprendre a utilitzar-les sense por perquè hem podem treure molt de profit...són una meravellosa eina educativa).

 

I seguint amb la línea del meu projecte, aquí vos deix un altre vídeo, aquesta vegada en italià...esper que vos agradi...
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario