lunes, 14 de enero de 2013

Symbaloo

 
Symbaloo
A principi de curs varem obrir una compta de symbaloo. Aquesta eina és útil una vegada entens com ho has d’emplenar i quines són ses seves utilitats.
Symbaloo és una eina que et permet tenir tots els recursos que emplenes a un mateix lloc. Vas emplenant els buits que té la pàgina i al final ets conscients de totes les eines que fas servir i les que utilitzes més.
Varem obrir una webmix per l’ús acadèmic i un altre per l’ús personal. Jo m’he centrat per aquesta assignatura en la d’ús acadèmic. La personal m’he adonat que és molt útil i molt pràctica perquè no he de cercar les pàgines que faig servir més, doncs ja les tinc totes reunides al mateix lloc....però com ja he dit, és personal i no s’hauria de publicar...la privacitat personal és fonamental i s'ha de respectar. Ningú  s'hauria de ficar en la vida dels altres...així que publicaré el que crec adequat...
 
Aquesta és la meva pàgina acadèmica a principi de curs:
I aquesta és la pàgina que tenc actualment:


Seguirem treballant perquè segur que m’he deixat moltes eines que faig servir habitualment...

No hay comentarios:

Publicar un comentario