viernes, 4 de enero de 2013

Taller de vídeo (part 1)


TALLER DE VÍDEO (Part 1)

 

Ja és hora de continuar amb el blog després de les vacances de Nadal i el descans obligatori i merescut.

Primer de tot, esper que hagin anat molt be les festes i el començament d’any hagi estat meravellós.
 

Ara per continuar, he de dir que fer el taller de vídeo m’ha duit moltes, moltes, moltes...hores...per què? Perquè era la primera vegada que feia un vídeo, no tenia ni idea de com fer-ho i no he volgut cercar informació d’ajuda, he volgut fer-ho tota sola i manipulant el programa...

Els primers intents varen ser un desastre, perquè primer feina una cosa per una banda i després el perdia per un altre...no es pot posar el text primer i després fer les transicions i les animacions, no es pot, ho he comprovat a prova de fracassos consecutius.

Després me vaig entusiasmar amb el tema del vídeo i crec que estic MOLT ORGULLOSA del resultat. Ho dic amb majúscules perquè és veritat, en serio, estic MOLT ORGULLOSA del que he fet...

Aquest programa m’encanta, és una meravella. La quantitat de coses que podem fer amb ell i lo creatius que podem arribar a ser.

M’he entusiasmat tant amb aquest programa que he creat material per tres o més publicacions en el blog...deu n’hi do...vos cansareu de mi.

És un fet que jo sempre estic fent propaganda de la importància de conèixer idiomes diferents. Crec que és fonamental en una educació de qualitat el poder tenir eines diferents de comunicació. Per aquest motiu, entre d’altres, el nostre projecte tracta del coneixement de la llengua inglesa.

Bé, crec que podem ampliar un poquet més els nostres coneixements i podem provar amb altres llengües...per això he preparat un vídeo en cada idioma...

El primer vídeo que presentaré serà en francès...és una cançó molt coneguda que es titula “PER QUE TU M’AIMES ENCORE”...segur que vos sona...vos deix la meva obra mestra, esper que vos agradi...

És hora de posar-nos romàntics...
 
https://www.box.com/s/8igxvsrherzpnw119vn2

No hay comentarios:

Publicar un comentario